Veelgestelde Vragen

Ik heb net een bestelling geplaatst wanneer krijg ik mijn bestelling?

Als je binnen onze openingstijden hebt besteld dan krijg je je boodschappen altijd binnen 45 minuten thuisbezorgd of wanneer het jou uitkomt.

Ik heb buiten jullie openingstijden besteld wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je buiten onze openingstijden hebt besteld, dan worden je boodschappen de eerst volgende mogelijkheid thuisbezorgd.

Wat is de minimale bestelling?

€15,- (Exclusief tabak)

Waarom kan ik niet alleen tabak of sigaretten bestellen?

Het is niet mogelijk om alleen tabak te bestellen. Tabak wordt niet meegerekend met de minimale bestelling. Vanaf €15,- mag je wel tabak toevoegen aan je boodschappen.

Moet ik aan de deur legitimatie tonen als ik drank of alcohol bestel?

Ja! bij twijfel kan onze bezorger om legitimatie vragen.

Wat zijn de bezorgkosten?

€2,50

Waarom kan ik geen telefoonnummer vinden?

Je kan ons alleen bereiken via onze live chat of per e-mail. Hiermee kunnen we de drukte beter aan door sneller te reageren. Wil je snel antwoord op je vraag start een live chat sessie met één van onze medewerkers.

Moet ik een abonnement afsluiten of zit ik ergens aan vast?

Nee! bij ons zit je nooit ergens aan vast.

Tot toelaat kan ik bestellen?

Bij ons kan je 24 uur per dag bestellen, maar als je je boodschappen binnen 45 minuten wilt ontvangen dan moet je wel binnen de openingstijden bestellen.

Moet ik de hele dag thuis wachten voor mijn bestelling?

Nee! bij ons kun je ervoor kiezen om je bestelling zo spoedig mogelijk te laten bezorgen of wanneer het jou uitkomt.

Kan ik iets omruilen als een product beschadigd is of niet meer goed is?

Wij controleren dagelijks de versheid van alle artikelen. Heb je toch een artikel gekregen die niet meer goed of aangebroken is dan zullen wij deze producten kosteloos vervangen.

Kan ik mijn boodschappen retourneren?

Ja bij ons heb je herroepingsrecht van 14 dagen. De kosten van het retourneren staat meestal gelijk aan de bezorgkosten. Dit geld niet voor verse of hygiënische producten.

Hoe betaal ik voor mijn boodschappen?

Wij bieden een viertal mogelijkheden: IDEAL, Afterpay of aan de deur betalen via PIN of contant. 



Kom je er niet uit of heb je nog vragen klik hier om een live chat te beginnen.